[SZCZYT NEOPOLITAŃSKI] Międzynarodowy standard szkoleniowy dla pilotażu

Awatar użytkownika
Femme Mystere
Kontakt:

[SZCZYT NEOPOLITAŃSKI] Międzynarodowy standard szkoleniowy dla pilotażu

Post autor: Femme Mystere »

Szanowni Państwo,

Chciałabym zapytać Panów, jakie jest Państwa zdanie na temat ustanowienia Międzynarodowego Standardu Szkoleniowego dla Pilotażu (MSSP)? Osobiście jestem totalnym laikiem w tym temacie i aż głupio mi pisac, że gdzieś lecę i coś robię, bo nie mam o tym zielonego pojęcia. Dla osób takich jak ja, przydałoby się szkolenie. A myślę, że takie szkolenie mogłoby być bardzo interesujące dla każdego, kto interesuje sie lotnictwem. Według mnie fajnym pomysłem byłoby, gdyby Pakt mógł wydawać uprawnienia do pilotowania poszczególnych maszyn, w celach komercyjnych, prywatnych lub wojskowych. Wyobrażam sobie to tak, że na uczelniach mikronacji, które takie uprawnienia chca wydawać, opublikujemy materiały szkoleniowe według poniższego podziału. Potem zainteresowany uprawnieniami czyta materiały szkoleniowe i zgłasza się do nas o przystąpienie do egzaminu. My dajemy mu arkusz egzaminacyjny, taki nieprzesadnie trudny, np. 10 pytań. Osiągając 60% (6 z 10 poprawych odpowiedzi) kandydat zdaje i otrzymuje pięknie wykonany dyplom z uprawnieniami. Z naszej strony więc pozostaje jeden raz opracować materiały szkoleniowe. Opracować kilka arkuszy egzaminacyjnych. Opublikowanie materiałów przez państwa członkowskie paktu. Wykonanie dyplomu.

Tutaj proponowałabym opracowanie 3 paneli szkoleniowych:
1. Szkolenie dla celów pilotowania maszyn prywatnych, takich jak awionetka (szkolenie najprostsze, poziom 1)
Zakres tematyczny:
-Rodzaje maszyn w użytku prywatnym.
-Komunikacja z wieżą kontroli lotów
-Obsługa maszyn rodzaju awionetka
-Egzamin
-Wydanie uprawnień

2. Szkolenie dla celów komercyjnych, przeloty komercyjne (szkolenie dla średnio zaawansowanych, poziom 2)
- Zdanie egzaminu dla poziomu 1.
- Rodzaje maszyn w użytku komercyjnym.